Geoblog.pl    syriatramping    Podróże    Syria, troszke Turcji i Jordanii 2010    Odprawa

Odprawa

Polska, Warszawa

Wylot jutro, a my już po odprawie, skorzystaliśmy z możliwości odprawy w Złotych Tarasach na 24 godziny przed odlotem, zdecydowaliśmy się na to trochę "z ciekawości" (jak to mówi dziadek Henio), trochę z wygody. Podjechaliśmy spokojnie samochodem na podziemny parking i na poziomie -1 szybko przeszliśmy do biura LOT. Jutro już na luzaku podróżujemy sobie po Warszawie z bagażem podręcznym.

P.S. Parkingi złotych tarasów są koszmarne, z jednej części budynku można się dostać na -3 i -4, a z drugiej -1 i -2, jakoś nie doceniam geniuszu tego projektu.

Kończe, bo właśnie mam przerwę na zajęciach z Joomla z moim ulubionym Panem Michałem :)

Tatuś Aliczek
Tatuś Aliczek - 2010-11-15 20:26
Dziecko gdzie Ty do Syrii się wybierasz jak nie umiesz wyjechać z parkingu w Złotych Tarasach.:))

córeczka Kasiunia
córeczka Kasiunia - 2010-11-15 22:37
Wyjechać z parkingu to pikuś, gorzej znaleźć tam auto;)

Dorotka
Dorotka - 2010-11-15 22:54
Fajna opcja :) nie wiedziałam , że tak można..

Kasia
Kasia - 2010-11-15 23:05
Można jesli kupuje się bilet bezpośrednio w Locie a także przez net na lotowskiej stronie), dużo jest krytycznych opinii na ten temat (duże koszty, które tak naprawde pokrywają wszyscy pasażerowie), ale mi sie podoba:) Oprócz odprawy na 24 godziny przed zapewniają darmowy transport busem spod ZT na Lotnisko, z którego my nie skorzystamy, gdyż odwozi nad Jola i Aliczek:)

Aliczek
Aliczek - 2010-11-23 11:59
oczywiście mówimy o odprawie bagażowo-biletowej , przed Wami odprawa paszportowa , odprawa bezpieczeństwa i bording czyli zapokładowanie .:)
Tatuś jest wyuczony i wszytsko ma na bieżąco .:))